موقعیت: دستیار اجرایی مدیر عامل
شرکت: مازوما
محل: مورکامب
مدت زمان: تمام وقت، دائمی
حقوق: 25 هزار پوند به اضافه پاداش شرکت
ساعات کاری: از دوشنبه تا جمعه از ساعت 8.45 تا 17.00
تعطیلات: 22 روز تعطیلات، افزایش به 25 روز با خدمات (به علاوه تعطیلات قانونی)
مدیر عامل به یک دستیار اجرایی نیاز دارد تا در تمام جنبههای کار MD، از مدیریت جلسات دفتر خاطرات و سازماندهی سفر گرفته تا کمک به تهیه ارائهها و پیشنهادات و تحقیق در مورد صنعت ما، کمک کند.
وظایف و مسئولیت:
- برنامه ریزی برای سفر و اقامت در سطح جهانی و داخلی
- برنامه ریزی رویداد
- در صورت درخواست، تقویم MD، رزرو و برنامه ریزی قرار ملاقات ها را مدیریت کنید
- حصول اطمینان از اینکه MD از همه قرارها و قرارها مطلع است
- در جلسات شرکت کنید و صورتجلسه بگیرید، ارتباط برقرار کنید و موارد اقدام را پیگیری کنید
- آماده سازی ارائه ها
- تحقیق عمیق برای ارائه ها و پیشنهادات استراتژیک
- با احتمال اقامت شبانه سفر کنید
- مدیریت صندوق ورودی مدیر عامل برای اولویت بندی و دسته بندی ایمیل ها
شخص:
- اظهار کننده
- راه عالی
- مهارت های نوشتاری و کلامی کافی
- خوب ارائه شده است
- فوق العاده با شخصیت
- قادر به حفظ حریم خصوصی
شرایط/تجربه:
- تجربه استفاده از Microsoft Word، Excel و Power Point ضروری است
- یک رویکرد منعطف و بالغ