منو سایت

  • خانه
  • وبلاگ
  • آیا فناوری می تواند مانند انسان تعصباتی داشته باشد؟

آیا فناوری می تواند مانند انسان تعصباتی داشته باشد؟

 تاریخ انتشار :
/
  وبلاگ
آیا فناوری می تواند مانند انسان تعصباتی داشته باشد؟

⌄ برای ادامه به پایین پیمایش کنید ⌄

آیا فناوری می تواند مانند انسان تعصباتی داشته باشد؟

تکنولوژی جهشی فوق العاده در ارائه راه حل برای انسان داشته است. تا پیش از این، این فناوری پیچیده به نظر می رسید و برای کنار آمدن با راه حل های موجود، به تخصص زیادی نیاز داشت. امروزه، ما فناوری قابل استفاده برای ساده ترین فعالیت های انسانی را به عنوان محصولات هوشمند داریم که الگوریتم های هوشمندی به آنها قدرت می دهد زیرا آنها قضاوت های بدون خطا و ارائه راه حل های هوشمند و تحلیلی ارائه می دهند.

⌄ برای ادامه خواندن مقاله به پایین بروید ⌄

⌄ برای ادامه خواندن مقاله به پایین بروید ⌄

آیا فناوری همه پاسخ ها را دارد؟

این مقاله از Credit Suisse به ما می‌گوید که فناوری همه پاسخ‌ها را ندارد، زیرا مشخص شده است که «سوگیری‌های مشابهی» برای انسان‌ها نشان می‌دهد. هیچ کس نمی تواند تأثیر فناوری را بی اعتبار کند، اما کاملاً عاری از مداخله انسانی نیست و به همین دلیل است که ما این سوگیری ها را در بسیاری از زمینه هایی که فناوری ما را نگه داشته است تجربه می کنیم.

⌄ برای ادامه خواندن مقاله به پایین بروید ⌄

⌄ برای ادامه خواندن مقاله به پایین بروید ⌄

ایجاد راه حل های فناوری به صورت شفاف

این مقاله پیشنهاد می‌کند که فرآیند ایجاد راه‌حل‌های فناوری باید شفاف و مشمول نظرات افراد زیادی باشد که در نهایت به استفاده‌کنندگان محصول تبدیل می‌شوند – مردان، زنان، جوان، پیر، دانشمندان، غیر دانشمندان و هر ترجیح دیگری که ما ترجیح می‌دهیم. داشتن . همچنین بر اهمیت حضور زنان در تیم های توسعه محصول تاکید می کند. این رویکرد مطمئناً برای از بین بردن همه اشکال سوگیری نیست، اما راه خوبی برای شروع به درک مزایای کامل فناوری است.

⌄ برای ادامه خواندن مقاله به پایین بروید ⌄

⌄ برای ادامه خواندن مقاله به پایین بروید ⌄

فناوری به عنوان یک ابزار اتصال

فناوری تاکنون ابزار اصلی ارتباط بین ما انسان ها بوده است. همه بدون توجه به نژاد، زبان یا جنسیت از آن استفاده می کنند و برای آن ارزش قائل می شوند. کمتر سوبژکتیو به این استدلال ها در مورد سوگیری انسان. من معتقدم که باید نظرات را در مورد محصولات و راه حل ها قبل از در دسترس قرار دادن آنها برای عموم جمع آوری کنیم. این را می توان با جمع آوری اطلاعات از کاربران هدف و گرفتن بازخورد در طول مراحل تولید انجام داد.

⌄ برای ادامه خواندن مقاله به پایین بروید ⌄

⌄ برای ادامه خواندن مقاله به پایین بروید ⌄

“تشخیص مشکل یک شروع است… موفقیت به فناوری های فراگیر بستگی دارد که به این بازار بزرگ دست نخورده رسیدگی می کنند.” ما نباید با مبارزه با تعصبات الگوریتم‌ها، پیشرفت خود را با فناوری خفه کنیم. اولین راه برای جلوگیری از این نبرد، خواندن این مقاله در اینجا است.

⌄ برای ادامه خواندن مقاله به پایین بروید ⌄

⌄ برای ادامه خواندن مقاله به پایین بروید ⌄